Totaal aantal pageviews

zaterdag 28 januari 2012

MERKWAARDIG DAG VANDAAG !!!

Deze is geborduurd door Bets -Arts - van Haren de blauwe kleur zij is  Lid van MERKWAARDIG!!











 En deze door Janny ten haaf-van Haren ook lid al een aantal jaren zijn zij  van MERKWAARDIG!!


Twee zuster  die iedere week een ochtend samen borduren. Geweldig Dames  zo leuk om dit samen te doen.

En ik mocht van hun samen geen probleem, dit op mijn blog zetten.

Dames dank jullie wel wat was het 

een gezellige dag vandaag ik heb genoten.
Heel veel liefs José

ALLES AAN KLIKKEN DAN KUNNEN JULLIE HET GROTER BEKIJKEN!!!

28 opmerkingen:

  1. Ooh José wat leuk die foto's. Nu kan ik er nog eens op mijn gemak van nagenieten
    Dames Janny en Bets het zag het super mooi uit, mijn complimenten en fantastisch dat ik de letterbakken in het echt kon bekijken.
    José, dank voor je verslag.
    Liefs, Jeanny.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. José, wat leuk dat je dit laat zien. Echt prachtig !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat mooi en wat lief dat wij mogen meegenieten.

    Groetjes
    Ines

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ooohhh prachtig!! Ik zou niet kunnen kiezen...ben een echt 'blauwmens' maar dat rode vind ik ook geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dames het was een heel gezellig dag, en een prachtige borduurwerken gezien super.
    Bedankt voor jullie reactie. Ik doe dit voor jullie hoor ! de foto's ik vind het ook altijd zo leuk bij een ander mee genieten.

    Liefs José

    Nu ga ik mijn mandje op zoeken mijn ogen vallen dicht het was vroeg dag voor mij vandaag.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. These are beautiful. Can a pattern be purchased in USA?
      Molly

      Verwijderen
  6. Hoi José, dit heb ik vandaag dus moeten missen! Het was dus weer een gezellige dag vandaag in Nijkerk. helaas was ik er niet. Maar de verjaardag van een kleinzoon sla je niet over he!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ha José, wat ben je snel met een verslagje. Prachtige dingen laat je zien. Ik heb ook genoten vandaag. Leuk jou en Sjaan weer eens gezien te hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat leuk Josee, dat je ons deze prachtige borduurwerken laat zien! Heel bijzonder dat het door twee zussen gemaakt is, wat zullen die een plezier gehad hebben bij het samen borduren van deze prachtige letterbakken!! En zo te lezen heb jij het ook super gehad! Klinkt in ieder geval als een geweldig leuke dag! Nou, geniet maar lekker na, en vandaag alles fijn nabeleven!! Lieve groet Lupineke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. José wat is dit prachtig borduurwerk en zo fijntjes. Ik vind die leterbakken ook erg leuk.
    Dank je wel en fijne zondag,

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat leuk José, dat jij dit prachtige werk laat zien. Ik zie zo nu en dan de borduurtjes van Lida langs komen, zij is ook met een letterbak bezig. Leuk idee, en wat zullen jullie een gezellige dag hebben gehad, groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik zit te genieten, wat een prachtige borduurtjes zitten erin, helaas mijn bak heeft kleinere vakjes, maar ook zo leuk om aan te werken, groetjes
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Er was veel te zien. Ik heb genoten van alle gezelligheid en hartelijke begroetingen. Mooie letterbakken. Bij mij staan ze nog in de wacht.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuke foto's!! Heb je het fijn gehad op Merkwaardig?
    groetjes Liliane

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dank je wel voor je stukje op mijn blog José, kon je niet terugmailen, dus maar even via mijn blog. En wat een mooie letterbakken....ik heb er ook nog één in de schuur staan, kan alleen niet borduren.

    groetjes, Jeannet

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hallo Jose, prachtige letterbakken.Ik ben ook lid van merkwaardig Tony de Bruijn.Kun je me zeggen of het geborduurd is over 1 draadje.Ik ben ook volger geworden van je site, groeten Tony

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een prachtige geborduurde letterbakken laat je hier zien ! ! !

    Groetjes Hennie.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een ongelooflijk mooi borduurwerk laat je zien José! Ik had er al wat bij Marcella over gelezen. Echt schitterend. Ik doe jullie dat absoluut niet na!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. O Jose,wat een prachtige letterbakken!!En wat fijn geborduurd...elk vakje is een plaatje,letterlijk en figuurlijk!
    Fijn weekend,liefs Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  19. ohh, wat PRACHTIG!!! Jeetje, ik ben er ff stil van.....

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hé Jose, dank voor je bezoekje! Nu heb ik jouw blog adres weer!
    Alles OK met je?

    BeantwoordenVerwijderen
  21. wat een prachtig werk en wat heerlijk zo'n twee gezellige zusen!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Prachtig, José en wat leuk dat je het met ons deelt. Tjonge wat een klus maar wat zijn het beautys. Ik heb twee lootjes voor je gemaakt voor de weggeefactie van het paasboek van Arne & Carlos. Dubbel kans dus. Groeten uit Haarlem.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hele fijne reis naar Parijs!
    Maak maar veel foto's voor de thuisblijvers....;-)

    dikkeknuffel,Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ongelofelijk om zóveel vakjes met complete borduurwerken te vullen, het is prachtig!
    Heel veel plezier gewenst lieve José dit komende weekend en verwen jezelf maar hoor! Mag best en kom veilig thuis!

    BeantwoordenVerwijderen