Totaal aantal pageviews

woensdag 22 februari 2012

Mooie Tulpen

Vinden jullie ze niet leuk, niet uit een boekje.
Zijn van mijn vriendin die in China geboren is.En haar zus die weken overgekomen is.
Heeft deze gebreid voor haar en ze staan zo leuk in de vaas.

Maar ik heb haar verteld dat ze ze niet in de zon moest zetten.

Anders gaan ze verkleuren.Ik heb ze vorig jaar gemaakt deze foto's met mijn telefoon.

En nu pas op de computer gezet, was ik dus vergeten.

Had de foto's speciaal gemaakt om jullie dit te laten zien.

Ik heb ze hier nog nooit gezien.  Jullie wel??
Dames als jullie handig zijn kunnen jullie ze zo na maken.
VEEL SUCCES !!



16 opmerkingen:

  1. Dat is een mooie warme voorjaarsbos.
    Ik hoop dat ik het bericht kan plaatsen, want ik blijf deze woord verificatie erg moeilijk vinden.

    Groetjes
    Ines

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat grappig toch, gebreide tulpen, nog nooit gezien, maar nu wel bij José !
    Lieve groetjes,
    Jeanny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat enig, komt ze naar Nederland en gaan ze tulpen breien! Ik vind ze wel heel apart! Groetjes
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nooit eerder gezien, deze gebreide tulpen, wat origineel!Ook een leuk cadeautje voor bezoekjes aan mensen in het buitenland...!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat ontzettend gaaf. Dit ziet er echt geweldig uit. Namaken lukt wel, maar die tijd... Maar heel leuk dat je het deelt. Ik heb het toegevoegd aan een bladwijzer met favorieten want het is wel een heel leuk en orgineel cadeau voor een bijzondere gelegenheid. Dank.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dit heb ik ook nog nooit eerder gezien. Wat een prachtige bos tulpen.
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ze zijn superleuk José, heerlijke vrolijke kleuren!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat enig zijn ze José!!! Maar best heel veel werk volgens mij met al die stengels en blaadjes. Gelukkig zijn ze dan jaren houdbaar en heb je lang plezier van je werk.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat leuk die bloemen.Groeien niet de vaas uit. Groetjes Carla E.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat grappig! En daar heb je lang wat aan!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hallo Jose, Het is een hele Bloemenwinkel bij jou, eerst die gehaakte Anjers en nu de gebreide Tulpen.
    Ik denk dat je voor je verjaardag wel een bosje echte krijgt. Fijne dagen groetjes LIES

    BeantwoordenVerwijderen
  12. José, wat leuk, een variatie op de kerst- en paasbreisels van de Noorse heren die je overal ziet. Dit is echt Hollands en mooi gelukt, zelfs de bladeren!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een prachtig tulpenboeket! Ikke namaken? Neeeu, daar ben ik niet handig genoeg voor met de priemen/pennen!

    BeantwoordenVerwijderen