Totaal aantal pageviews

zondag 17 juni 2012

Hallo !!

 Hier ben ik weer even,om jullie te laten zien wat ik de laatste tijd gedaan heb met al de drukte om mij heen. 
Hoe drukker hoe meer er uit je handen komt lijkt wel. 

Maar ook leuk om alle spullen uit te zoeken wat mee gaat naar het vakantie huis.
Alles staat vol met spullen die je nodig hebt in huis,voor een heerlijk verblijf op ons nieuwe vakantie adres.
Daardoor kon ik hier geen tijd door brengen met bloggen.
Wel jammer af en toe keek ik eens ergens maar kon het niet bij houden dus maar mee gestopt.
Van de winter hoop ik het in te halen, bij jullie.

  
Dit zijn de eerste kussen hoesjes die ik maakte.

                                           En deze roze en paars lila zijn de volgende geworden
                                         voor op de bedden staat leuk en vrolijk de stofjes uit oude voorraad komen
                                         die ook eens op.
                                         En deze zijn van allemaal repen van verschillende stofjes naast elkaar
                                           gemaakt makkelijk patroon.
                                       Dan de eerste vier  die strepen verspringen was een stuk
                                       moeilijker er staan maar 2 op de foto.    
               voor op de bank ook,en lekker in je rug of tegen je aan. Ik hou er van heerlijk.
                                           De voor en achterkant is weer anders met de zelfde reepjes.
                                           Dochter heeft mee uit gezocht
                                           samen met Oma was zo gezellig met elkaar.
                                            En hier de sjaals alle drie zijn ze klaar, en het zelfde patroon. De roze geprobeerd om een ander motief. Maar ik had de katoen gekocht voor dit model geen probleem dat het zelfde motief zo heerlijk haken. Komt uit Anna zo leuk blad. In de laatste nieuw staat ook zo'n leuke.KATIA  TOPICA wit besteld bij WOLPLEIN heel voordelig veel goed koper als ergens anders en nog gratis bezorgen ook. Is dat niet even fijn. Nu nog breien. Maar dit is heerlijk s'avonds hoef ik toch geen voetbal te kijken maar kan wel gezellig erbij zitten en dan breien of haken. Dan zit ik lekker.
                                        En deze gekocht bij een goedkopen winkel JYSK voor buiten voor E1,50
                                         geweldige prijs en nog leuk ook.
                                         Zo vrolijk over een kussentje van Ikea.


                              Hier ben ik dus mee bezig geweest.

14 opmerkingen:

  1. De eerste stofjes zijn van die rollen stof. Allemaal repen.

    Stofjes Shangri-la MODA van lang geleden komen nu mooi van pas.

    Alles is veranderd bij blogspot om er iets op te zetten een stuk moeilijker geworden voor mij.

    Dat kunnen jullie wel zien hoe het geschreven staat Sorry, ik heb nog een hoop te leren.

    Lieve Groetjes José Tot Later..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. He he eindelijk sta je er op met je kussentjes....gezellig hoor..ik hoop dat je er veel plezier van hebt in de vakantie.
    Kom gauw even kijken voor ze ingepakt worden.
    groetjes Lies H

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kussentjes Josee, ik vind ze schattig! Mooie kleurtjes ook en leuk zo met die strepen! Tja, de zomertijd is niet echt een blogtijd, maar fijn dat je er weer eventjes bent!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Kun jij nog wel kussens zien? Wat een productie! Erg gezellig! Veel vakantieplezier, groetjes
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  5. José je hebt schitterende kussentjes gemaakt voor jullie vakantiehuis. Wat zal het gezellig uitzien! De sjaals zijn ook heel mooi.
    Liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke overtrekken en wat een mooie kleurtjes voor buiten.
    Ik wens je een hele fijne vakantie en kom gezond weer terug.

    Groetjes
    Ines

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gezellige kussens Jose!
    Het is een heel geregel,zo'n vakantiehuis bevoorraden!
    Maar wat zullen jullie er een fijne tijd krijgen...;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat stil maar toch nog goed bezig geweest, zie ik!
    Mooie maaksels weer José!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Jose, je weblog is nog te lezen daar gaat het toch om. Prachtige kussens. Je waant je als een prinses in bed met al die kussens.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Jose
    Wat leuk een huis in spanje. Begrijpelijk dat je hier druk mee bezig bent. De kussens zijn een plaatje en zullen zeker leuk staan in Spanje.
    Succes met de verhuizing
    Groeten van HARRIET

    BeantwoordenVerwijderen
  11. mooie kussens en sjaals heb je gemaakt Jose, Ik kan me voorstellen dat je even geen tijd hebt om te bloggen.
    geniet van de dingen die je doet. warme groet, Noor

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoe krijg je het allemaal voor elkaar José. Zoveel dingen nog zelf maken terwijl je het al zo druk hebt.
    Je bent een lieve duizendpoot en ik wens je met al dit moois vele jaren van ontspannen vakantieplezier in je nieuwe huis.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. een hele verzameling, mooi. veel vakantieplezier!

    BeantwoordenVerwijderen