Totaal aantal pageviews

vrijdag 14 december 2012

Even een weekje weg geweest


                          Is deze engel niet leuk, snel gemaakt enig gewoon.
                 En waar is ze van gemaakt, een mooie Spaanse witte mop. een licht balletje met panty            kousje overheen. Schuurponsje als haar, oogjes en mondje er op getekend lint een kraag En de strik als vleugels. En waar stond ze op? Op een afgeknipte plastic fles geweldig. Ik was er helemaal weg van. Stond in een brillen winkel in ALTEA Spanje. En later kwam ik hem tegen met een dagje uit naar Valencia geweldig hij was te koop. Ik kreeg er een van mijn schoonmoeder.Handwerk dames hij is zo gemaakt. Als je maar een witte mop tegen kom. Volgende keer maar een paar mee naar huis nemen.
   Ik zal nog een foto maken van de mijne met trommel super en goud haar.

Staan ze niet enig met kerst, jullie hebben hem zo gemaakt, de mop om draaien  waar de stok in gaat plakken jullie op een fles. Het haar er over heen, de bal het gezicht er op maken op de kraag en strik er om en wat in haar handen schuurspons op haar hoofd super gewoon. Ik zag er heel veel dingen zelf gemaakt handwerk.

Word vervolgd ik heb nog meer.

      Nog even foto's gemaakt van mijn ENGEL en de mop aan de onderkant. Met lijmpistool is dit gedaan.
Groetjes José

15 opmerkingen:

  1. Wat ziet het er ontzettend leuk uit. Wat een idee !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo gemaakt en geweldig resultaat. Succes voor diegene die het gaat doen.

    Veel plezier.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. José ze zijn echt super mooi, leuk gedaan!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. José, dus jullie hebben heerlijk nog even van de zon genoten. Wat ziet dit engeltje er ontzettend leuk uit, en inderdaad met simpel huishoudmateriaal zo'n leuk resultaat. Voor ons te laat, vanavond de kerstmarkt in Rotterdam Overschie, en dan eventjes niet knutselen, maar de draad van de dagelijkse dingen weer oppakken.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat ontzettend grappig om van zoiets een kerstengel te maken, daar moet je echt crea voor zijn! Ze zijn superleuk Jose!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ooooh José wat een leuke engeltjes en dat gewoon met een mop en schuursponsjes, kijk gelijk met andere ogen naar een mop.

    Groetjes
    Ines

    BeantwoordenVerwijderen
  7. leuk José zo'n engel!Wat heerlijk dat jullie nog even weg zijn geweest!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een mooi engeltje!
    Fijne dag, Noor

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hej José, wat heerlijk dat jullie er nog even tussenuit zijn geweest. Als je niet gezegd had dat het een mop was, had ik het niet geweten. Het zijn prachtige engeltjes.
    Fijn weekend, lieve groet

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hallo José,
    Gezellige feestdagen en een gezond 2013. We komen elkaar vast nog wel ergens tegen.
    Groetjes,
    Renee

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leukerd Jose!
    Ik dacht eerst aan witte strengen perlegaren...;-)
    Maar het is een MOP!Zo zie je maar,je kan alles gebruiken,heel origineel!
    Leuk dat je het ons laat zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. heerlijk! wat hou ik toch van dit soort vondsten! jij hebt er iets moois van gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik zie dit nu pas, oh hoe leuk is dit!

    BeantwoordenVerwijderen