Totaal aantal pageviews

dinsdag 11 juni 2013

Wat heb ik allemaal gedaan??

 Ik ben in toe bakken en recepten uitproberen met RUDOLF VAN VEEN. op WWW.24 KITCHEN.NL   TV of internet.
Het is een verslaving om hem die recepten te zien maken. Bekijk het op je computer, je kan het zo vaak zien als je zelf wil.Stop zetten en weer kijken.
 Hier kom ik niet toe, straks wel weer in de vakantie.Ik kan niet alles te gelijk.
 Kijk eens de eerste probeersels Eierkoeken binnen een half uur klaar en lekker.
Zo gevonden, klein receptje voor 6 stuks ik maak er nu al 9 stuks uit. Niet te groot.
 En deze bitterkoekjes heerlijk. Je doet het in een spuit-zak. Dan krijg je mooie koekjes.Maar ik heb nog niet de goede gevonden.
Siliconen voor nodig, die van Ikea is hier niet voor geschikt die ik had. Gaat het door heen hi hi. Dan maar met twee lepels gedaan.Tip van schoonmoeder. Ik ga wel eens op zoek naar de geschikte,dan is dit ook een fluitje van een cent. Maar heerlijk ze zijn zo op. Iedereen is er verliefd op. de grootste pikken ze er tussen uit.
En mijn lieve dochter helpen verhuizen, ze is nog druk bezig alles een plekje aan het geven. Een heerlijk zonnig stekkie.Ze zit weer heerlijk in de buurt. Je bent zo heen en weer. Of even lekker komen eten na het werk. Ik vind het altijd gezellig.

Zo dit was het weer even waar ik mee bezig ben geweest. Ik zal voorlopig niet vaak langs komen. De zomermaanden zijn druk met van alles en de tuin vraagt veel tijd. De wintermaanden zal ik weer meer besteden voor het bloggen.

Lieve groetjes iedereen en tot mails en ziens wie weet waar. José

16 opmerkingen:

  1. Hoi José,
    Je hebt genoeg te lezen, zie ook Quiltnieuws, Merkwaardig en die mooie agenda bij je liggen. Inderdaad hebben we genoeg te doen de komende zomerperiode. Patronen kijken, patchwork, borduren, geniet ervan, groetjes,
    Renee

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk he om zelf koekjes enzo te bakken...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gewoon genieten van alles en als je tijd over hebt, gooi je er een blogje tegenaan :-)

    Groetjes
    Ines

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Als je maar leuke bezigheden hebt José dan is alles goed. Geniet masr van alles!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  5. heerlijk al die baksels..., fijn om daar mee bezig te zijn en dan zo'n verhuizing, gaat ook niet in je 'koude kleren' zitten, maar fijn dat ze weer in de buurt woont!! Fijne zomer!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wegens tijdgebrek ben ik maar naar bakker VOORDIJK gegaan om Bitterkoekjes...mn Amerikaanse gasten vinden dat leuk van die Hollandse dingen !!
    Zullen we toch eens even naar HET KOOKPUNT in Rotterdam moeten om nieuwe Bakbenodigdheden in te slaan.
    En wat zie ik daar tussen je boeken DE SMAAK VAN SPANJE....nou doe je best daar....tot ziens LIES

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lies die staat doen wij een keer.De smaak van Spanje is Fantastisch haar vorige boek De Joodse keuken heb ik ook. Heerlijk leuk lees boek ook. Zien ons snel.

    Liefs José

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een heerlijke koekjes, en feliciteer Eveline van mij met haar nieuwe huisje.
    Liefs
    Erna

    BeantwoordenVerwijderen
  9. mmm..... lekker die eierkoeken !!
    Groet Albèrtje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Fijne zomer en bak ze!
    Lieve groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  11. jij bent echt *lekker* bezig!
    wat leuk dat je dochter in de buurt is komen wonen. niets heerlijker dan een onverwacht binnenwippend kind ...

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Er zijn er velen met jou die in de ban het bakken zijn! Leuk hoor dat je er zoveel plezier aan beleefd. Fijn dat je dochter weer in de buurt woont!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dat is ook leuk, lekker koken en bakken.
    Is je dochter al gewend op haar nieuwe stekkie?
    Fijne zomer, José.
    Groetjes IngridR

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Lieve José, wat enig dat je zelf eierkoeken hebt gebakken en bitterkoekjes!!
    Ik vind het ook zo'n heerlijk werk dat bakken en koken. Als ik in de buurt woonde was ik er vast eentje komen proeven. Toch geniet ik zo ook mee en wat heerlijk dat je lieve dochter weer in de buurt woont hè!
    Vandaag weer een heerlijk zonnetje en ik zit binnen en geniet eindelijk weer eens van een rondje blogs.
    Lieve groet van Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Oh, dat ziet er ook heerlijk uit José! Mijn rabarbercake is op. Als je wilt kan je het adres van Carolyn krijgen hoor. Moet je alleen de maten omrekenen. Maar ik kan het je ook sturen.....

    BeantwoordenVerwijderen
  16. MMM,datziet er heerlijk uit Jose! ja,die bakprogramma's zijn heel aanstekelijk...na Heel holland bakt kijk ik nu elke zaterdag naar de engelse variant!

    BeantwoordenVerwijderen